Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lotta - 31 mars 2010 22:21

ja nog är det väl så att livet är fullt av möjligheter. Gäller bara att se dom och våga. Våga ändra, våga pröva nåt nytt. Jag fick mig en funderare idag. Fick ett samtal som leder till att jag måste våga. Våga ändra på det jag har och pröva något nytt. Spännande men samtidigt skrämande. Man vet vad man har men inte vad man mister. Är glad att jag har en sån underbar sambo. Han står ut med alla mina ideer och påhitt. Han säger - Ja kul, toppen, kör på. Behöver den sparken i baken ibland.


Imorgon blir det en fm. tillsammans med syster. Hon ska till borlänge och fixa lite ärenden så jag och lillskrutt hänger på. Få se sen va det blir på em. och om det kommer några påskkärringar förbi. Känns lite tråkigt att jobba hela påskhelgen men blir väl roligare nästa månad när lönen kommer. Jobbar iaf. dag på påskafton så vi kan ah lite mys på kvällen.


hade

Ovido - Quiz & Flashcards