Alla inlägg den 16 mars 2010

vab

Av Lotta - 16 mars 2010 21:33

Ja imorgon blir det till att ringa Vc. Elsa vart sämre idag igen. Tyckte hon var pigg under fm. Men efter hon sovit en stund så blev det väldigt jobbigt med hostan och andningen. Gick ut med henne på en lång promenad för lite frisk luft. Blev bättre i andningen men hostan är jobbig. Få se vad dom säger om hon kan behöva en kortison kur för lite avsvällande. Blir ingen rolig månad den här månaden med alla vabdagar. Lönen kommer inte bli skoj och Fk. är ju inte snabba med att betala ut vabdagarna. *suck* trött jag är på att behöva vara stressad och bekymra sig över pengar. Man såg till att utbilda sig och allt det för man trodde på en bra framtid. korkad som man är utbildar man sig till nåt med skitlön. Jag vill inte känna stressen av att jag måste jobba när jag är hemma med mitt barn som är sjukt. Men just det är man superstressad för man känner att man måste iväg och jobba.

Lite segt med kläderna med då jag inte kan boka in visningar på sommarkollektionen för ajg har inte schema så långt fram än. Drygt annars skulle man passa på att ringa runt och få sånt gjort nu de här dagarna man varit hemma. Ja det är som det är tyvärr. Man får väl fortsätta gå runt och hoppas på den där trissvinsten..."plötsligt händer det "


hade

Av Lotta - 16 mars 2010 13:18

Har hittat en vagn som vi funderar på till Elsa tror den skulle vara bra.

Lägger ut en bild på den.

Den kostar 1300kr. Alla bidrag mottages tacksamt.   


  

Ovido - Quiz & Flashcards