Alla inlägg under juni 2011

Av Lotta - 18 juni 2011 18:14

har vi fått gott om. Undrar om det skall bli en regning sommar. Spelar inte så stor roll för mig jobbar ändå hela sommaren.

Idag har det dock känts av lite väl mkt. Trött av det grå vädret humöret åker upp och ner mest ner och har inte så mycket tålamod som jag önskat. Min man fick ta emot en del frustration undrebara han lyssnar tar emot min ilska ger mig sedan en kram och stöttar mig. Underbara man. Förstår mig ger mig lite egentid framför datorn, låter mig poppa lite musik som gör att jag mår bra och kommer nersmygandes med ett glas vitt och en puss. Tänk va bra jag har det.


Träffade min älskade syster idag tog en lång fika på gårdscafet alltid lika underbart och ger så mycket energi älskar våra fika/ pratstunder önska dock det vart oftare.


Nu börjar det lukta gott mannen står och grillar. Trotsat regnvädret drömmer oss bort om en skön sommar kväll och grillar.=)


Hade

Av Lotta - 4 juni 2011 21:40

Varför känner man sig aldrig nöjd och tillfreds???? Är det bara jag som känner så? eller gör det flesta det? Känner vi så för att vi ska kunna utvecklas hela tiden sträva efter något nytt. Har längtan men ingen rolig längtan en mer oros, ont i magen längtan. Vill så mkt hela tiden men blir irriterad på att det inte flyter på, blir irriterad av alla hinder som stoppar mina drömmar och min längtan.


Älskar våren men den stressar mig så. Allt som skall hinnas med både innan sommaren och under sommaren. Och varje höst inser man att man aldrig hinner allt man tänkt.

Denna vår har varit allt annat än lugn med. Mycket bråk och stress. Kommer väl ikapp tillslut.


Nä ska sova lite istället upp tidigt imorgon igen och jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards