Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

fixar och donar

Av Lotta - 22 augusti 2011 20:52

Ja det gör vi här hemma. Vi håller på och gör om i hall och kök. Va först tänkt hallen men ni som sett vårat hus förstår att köket blir inblandat. Det blir bra när det blir klart. Just nu är det rörigt och slipdamm överallt trotts att man försöker städa bort det. Har börjat lite smått och slipat trappen med lika bra när man ändå har slipdamm överallt. Vi har inte sen vi flyttade hit fått ordning på källaren *skäms* det har varit en enda röra i de flesta rummen. Vi har börjat tagit tag i det med. Rummet som ska vara föråd/hobbyrum håller vi på och flyttar ut lite saker så micke kan borra upp hyllor på väggarna. Sen har jag fått in fler hyllor i matkällaren vilket vart toppen. Fick det mycket bättre så krukor och syltburkar fick plats. Nu är det fortfarande rörigt så klart då vi måste flytta ut förådsgrejerna. Men hoppas på att kunna få det fint. På kontoret blir det kombinerat kontor och gästrum förmodligen. Mycket fixande man får ta lite i taget de dagar man e ledig. Hinner inte med när man jobbar då man kommer hem så sent.

Vart en löparrunda på fm. idag med. Måste öka på träningen lite nu om en månad är det dags för loppet. Vill kunna få en skaplig tid iaf.


Hade

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards