Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Rikedom

Av Lotta - 2 december 2010 15:47

Rik kan man känna sig över fler saker än att det finns pengar i plånboken. Jag känner mig just nu väldigt rik. Har världens bästa sambo och en underbar dotter som ger mig så mkt. glädje. Snart är det jul som jag älskar. Älskar tiden innan när man fixar med allt och har julen framför sig. Har fina vänner omkring mig. En som betyder nåt så otroligt mkt. Hon gjorde nåt så fint för mig härom dagen. Vi bor tyvärr så långt ifrån varann men hon skickade en sån fin överaskning/present så jag grät av lycka. En jätte mysig bok om vänskap och ett fint brev.

Tänk va rik jag är som har allt detta kring mig.



 
 
Theresia

Theresia

2 december 2010 17:44

Åh, vilka fina ord du gav mej ♥ Känner mej oxå rik som har hittat en vän som du, synd bara att avståndet är alldeles föööör långt! Håller med dej ang jul, allt fixande innan njuter jag av. Tiden innan jul är nästan bättre än själva julen ;) Kram Lotta och tack för att du finns ♥

http://hemmailovasskogen.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

2 april 2011 19:10

Hej :) Oj Va länge sen jag var in här :))Sitter och kikar en massa bloggar nu som jag inte läst på vääldigt länge :) Hoppas ni har det bra :) kram på er <3

 
uppiseva

uppiseva

6 april 2011 09:00

Har du lagt ner bloggen??!! Hoppas ni mår bra/eva

http://jagboriskogen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards