Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Lotta - 28 mars 2010 21:12

Ja idag vart det en lugn pysslig dag hemma. Micke har legat och sovit och jag och Elsa har fixat här hemma. Vi började med att gå ut och plocka påskris. Vi har satt lite större ris ute på trappen med fjädrar i och så satte jag lite mindre ris inne. Hade även tänkt påskpynta lite vilket jag inte gjort på flera år. Tycker aldrig att jag hunnit med att pynta till påsk. Letade iaf. igenom kartongen med jul/påsksaker och inser att ajg inte har några påsksaker. hhhmmm skumt trodde bestämt att ajg ahde nån liten kyckling iaf. När jag iaf stod med huvudet i kartongen så ringer svärmor. Hon säger att hon ahr lite påskpynt som hon kan komma förbi med. Toppen! Lite senare på em kommer svärmor och svärfar med lite påskpyssel och en gryta kalops som svärmor gjort. Supergod Tack så mycket. Vi fikade och pratade en stund.


När de åkte hem så fixade jag lite på vårat kontor. Ställde upp skrivbord till mig för min dator och symaskin. Vart jättebra. Skönt att få lite ordning.


Nä ska ta och slappa lite i soffan nu innan det är dags för sängen.

hade

Ovido - Quiz & Flashcards