Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Lotta - 14 mars 2010 20:18

ja idag har det blivit lite pyssel inne. Har fixat lite i ett rum som vi ska ha som föråd. Har sorterat upp grejer och ställt lådor lite bättre. Jag och Elsa har även varit uten endel då hon har haft det jobbigt med skällande krupphosta idag. Hon har knappt någon röst alls längre aldeles hes lilla gumman så det blir till att vara hemma imorgon. Vi tog iaf. en promenad på fm. Jag stoppade ner henne i vagnen och tror hopn tyckte det var skönt med frisk luft. Vi var även ut en vända på em. och fick bort mer is och snö från uppfarten. Flyttade bilarna tidigt i morse så solen kunde ligga på och värma. Har även slipat på kökssoffan. Så den största delen är nästan klar iaf. Hoppas på att det blir skapligt väder imorgon med så jag kan stå ute och slipa det sista. Tydligen skulle det bli risk för snö så det vore skönt att slipa klart så vi kan lyfta in soffan igen.

Har hunnit med en hel del idag iaf. Hoppas påa tt elsa är bättre imorgon så det blir dagis på tis. Hon är ju pigg och så men som sagt är ju väldigt hostig.

Hoppas hon får sova inatt. Att det inte blir allt för hostigt för henne.


Nä nu ska jag ta och sätta mig i soffan en stund.


hade

Ovido - Quiz & Flashcards