Alla inlägg under januari 2010

Av Lotta - 26 januari 2010 18:52

Ja det blir inte mkt skrivet här nu förtiden anledningen till det är att vi ännu inte fått internet hemma så nu passar jag på när jag är på jobbet.

har redan varit osams med telia en gång pga. att de aldrig levererar internet. Vi har dock blivit lovade på torsdag så hoppas på det.


Försöker hinna med så mkt som möjligt hemma i huset men både jag och micke jobbar ju hela tiden så det går sakta framåt. Behöver åka en vända till IKEA med.


Imorgon blir det jobb igen sen ledig tors, fredag hoppas påa tt få lite gjort då.


Nä nu måste jag fortsätta här på jobbet


hade

Av Lotta - 24 januari 2010 18:45


  

Grattis vår älskade ängel på två års dagen

vi älskar dig

Av Lotta - 18 januari 2010 12:24

Ja nu var det längesen som det vart någonting skrivet här. Anledningen till det är att vi flyttat. Nu bor vi äntligen i vårat hus. Tyvärr så fungerar inte Internet än så därför så har jag inte varit så aktiv här.


Ja som sagt mycket har ju hänt nu på sista tiden iom. Flytten. Den har ju tagit upp all vår lediga tid. Allt från att packa till att flytta till att städa. Nu är det iaf. Äntligen klart på gamla stället. Flyttstädat och klart det ända som vi ska göra är att hämta våra cyklar som står kvar i förrådet. Skönt för nu kan man lättare fixa hemma utan dåligt samvete för att man inte städar m.m


Just nu är jag på jobbet. Har det lugnt så jag passar på att kika på nätet. Förhoppningsvis får vi Internet den här v. Hoppas så på det då vårkollektionen släppts nu med så jag behöver ha tillgång till Internet för det jobbet med. Ska ha en liten visning hemma i helgen tänkte jag. Hoppas på att vi kommit så i ordning så jag vågar släppa in folk..=)

Elsa fyller år med på söndag så då ska vi ha kalas. Det får bli lite provisoriskt helt enkelt.


Tack alla som hjälpt oss med flytten. Guld värt.


Hade

Lotta

Ovido - Quiz & Flashcards