Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Lotta - 22 mars 2010 15:56

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte riktigt hunnit med. Helgen har gått fort men massa fix här hemma. På fredagen vart det storstädning sen kom svärmor och svärfar. Svärfar följde med micke för att hämta ett bord och svärmor stannade här. På lördagen var det så underbart väder så vi var ute nästan hela dagen och fixade. Städade i garaget och på gården. Jag hackade bort lite mer is från uppfarten. Började även på att måla kökssoffan.


På söndagen när det vart vinter ute igen.... så vart det lugnt. vi var inne under fm. Min moster med sambo och min kusin kom förbi lite snabb. De hade varit i Sälen och kom förbi för att se vårt hus.

På em. hade jag klädvisning. Vart lite stressigt iväg på den då det vart så att jag var tvunget att ta med Elsa. Hon var inte på nåt bra humör alls. Hade inte hunnit sova middag och trotsig till tusen. En kamp att bara få på henne kläderna och ut i bilen. Sen försöka köra så fort som möjligt i snöovädret bort till värdinna. Vilket kaos var helt svettig när jag kom fram. Det som var skönt var att elsa somnade i bilen och sov hela tiden medan jag visade kläderna. Sen vaknade hon och var på ett toppen humör. =) så det gick riktigt bra ändå trots de dåliga förutsättningarna.


Nu ropar elsa på mig. Sitter i soffan och tittar på lite film. Börjar väl krypa lite i benen nu...=)


hade

Ovido - Quiz & Flashcards