Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

regn...

Av Lotta - 18 juni 2011 18:14

har vi fått gott om. Undrar om det skall bli en regning sommar. Spelar inte så stor roll för mig jobbar ändå hela sommaren.

Idag har det dock känts av lite väl mkt. Trött av det grå vädret humöret åker upp och ner mest ner och har inte så mycket tålamod som jag önskat. Min man fick ta emot en del frustration undrebara han lyssnar tar emot min ilska ger mig sedan en kram och stöttar mig. Underbara man. Förstår mig ger mig lite egentid framför datorn, låter mig poppa lite musik som gör att jag mår bra och kommer nersmygandes med ett glas vitt och en puss. Tänk va bra jag har det.


Träffade min älskade syster idag tog en lång fika på gårdscafet alltid lika underbart och ger så mycket energi älskar våra fika/ pratstunder önska dock det vart oftare.


Nu börjar det lukta gott mannen står och grillar. Trotsat regnvädret drömmer oss bort om en skön sommar kväll och grillar.=)


Hade

 
 
Ingen bild

Kalina

20 juni 2011 20:52

Älskar det lika mycket jag, när ska vi fika nästa gång? :o)

Lotta

21 juni 2011 20:53

Jag vill alltid fika med dig. När har du tid för mig..=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards