Alla inlägg under maj 2009

Av Lotta - 4 maj 2009 19:57

Idag var det min första arbetsdag efter mamma ledigheten. Det var jätte kul och det kändes inte som jag hade varit borta, allt va sig likt.

Efter så var jag tvungen att åka till blge och hämta lite grejer hos K, så jag kom hem ganska sent. Elsa blev jätte glad av att se mig och super mammig nu på kvällen. Nått hon inte varit på typ ett halv år. Kankse blir lite så nu, hon är ju så van med att ha mig nära.


Nu är jag jätte trött efter dagen så de blir nog en tidig kväll.


hade

kram

lotta


Av Lotta - 2 maj 2009 19:49

Idag blev det en vända till marknaden igen fast bara lite snabbt. Micke ville kika lite och sen hade inte Elsa någon vidare lust att sitta still i vagnen idag med.

När vi kom hem så pysslade vi lite ute på gården och Elsa var ute och lekte, hon och Micke tog även en liten cykel tur. Hon börjar verkligen gilla att sitta i cykelkärran.

På em kom mina svärföräldrar hit en vända och fikade lite. L-B hjälpte micke med lite pappersarbete.

Så mkt mer har vi inte hunnit med idag. Nu sover fraggeln och jag och Micke ska ha lite lördags mysiskväll framför tvn. =)


hade

kram

lotta

Av Lotta - 1 maj 2009 19:44

Inatt har Elsa varit väldigt orolig och vaknat massor. Ibland ledsen men iblnad bara orolig. Vet inte va de va för tok. Sen vaknade hon även en timme innan hon brukar...:S

Snäll som jag var lät jag min sambo få sovmorgon. Jag och ELsa tog en promenad och var ute och lekte en stund innan vi åkte ner till marknaden.


Kul att gå runt lite och kika det var ju toppen väder med. Träffade U och lilla I där så vi gick tillsammans och kikade. Är lite trött i fötterna nu, har även fått lite solbränna.=)

Imorgon får vi se om jag åker ner igen eller hur jag gör, jobbigt med att gå runt och trängas med vagnen.


hade

kram

lotta

Ovido - Quiz & Flashcards