Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Lotta - 15 maj 2009 21:15

idag har jag haft två klädvisningar. En i Rättvik och en i Falun. Det gick jättebra. Alltid lika skoj, men det var jobbigt att åka hemmifrån. Elsa blev så jätte ledsen när jag åkte. Hon har ju blivit så otroligt mammig sedan jag började jobba. Hon blir så otroligt ledsen, helt förtvivlad. Jag kan inte hålla tårarna borta. Glad att det inte är jag som skall skola in henne på dagis i höst.


Imorgon blir det jobb igen. Jobbar både lördag och söndag. Ledig måndag men då har jag visningar igen. Lite intensivt nu den här sista tiden på sesongen. Men på visningen på måndag måste jag nog ta med Elsa då Micke också ska jobba, men det ska nog gå bra... (hoppas jag=))


Nu ska jag titta på "berg flyttar in" innan det är dags att lägga sig ska upp 05 imorgon.....:S


hade

kram

lotta 

Ovido - Quiz & Flashcards