Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Lotta - 20 maj 2009 22:36

för vissa iaf. så börjar deras helg redan nu....för de som har ett jobb där man inte behöver jobba dygnet runt alla årets dagar. Själv så ska jag jobba och jobba.....(oj va bitter jag låter). Är ledig imorgon men då blir det mitt andra jobba. Ska ha en visning i´morgon, sen jobbar jag fre och lördag.


Micke ska åka och hämta bonusarna imorgon. Va ett tag sedan de va här nu. De har varit mkt hos deras farmor nu när det varit en massa med begravning och så. På lördag efter jobbet blir jag och barnen själva så vi får ha lördagsmys utan micke för han ska på 30 års fest...lite avvis längesen man fick klä upp sig och gå på fest.


Har suttit och planerat lite inför min födelsedag få se hur jag ska göra med allt lite hänger på vädret och det kan ju vara hur som hälst med det kan ju bli snö om jag har riktigt otur...:)

Aja ni som undrar så kommer inbjudan snart så fort jag bestämmt lite mer hur ja ska göra.


Nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig. Vet aldrig när Elsa tycker att det är dags att gå upp imorgon.


hade

kram

lotta

Ovido - Quiz & Flashcards