Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Ledig

Av Lotta - 29 maj 2009 22:03

idag är jag ledig är faktiskt ledig hela helgen. Så skönt tyvärr får man ju jobba desto mer nästa v. men men ska bli skönt med en ledig helg och att det ska bli/är så fint väder.


Idag har jag varit till frissan. Äntligen har längtat så då det var riktigt långt nu. Det var en elev som klippte mig, det gick bra och hon var väldigt noggrann. Lite små missar och så tog det väldigt lång tid men men nu är det klart och jag fick det lite billigare så det var ju bra.

Har även städat och bakat idag för imorgon blir det kalas. Men iom att det ska bli så fint väder så ska vi ha kalaset ute i trädgården.=)

Har lite kvar att göra på tårtorna men det hinner jag fixa klart imorgon med.


I tisdags så hade jag och min mamma bestämnt att vi skulle ses i falun efter mitt jobb. Så vi möttes upp men till min förvåning när vi kom till bilen så stod även min äldsta syster där. Dom började sjunga för mig och jag fick jätte fina blommor. Sen åkte vi ner till stan kikade lite i affärer, åt sushi och fikade. Allt detta då min mamma inte har möjlighet att komma imorgon. Det var så mysigt kul att få göra något extra särskillt när man fyller lite halv jämnt..=)


Har fått lite frågor om kläderna som jag säljer.

Kläderna jag säljer är i storlek 50-14. De flesta plagg finns mellan 74-140. Det finns även lite damkläder. Just nu säljer jag sommarkollektionen fram till den 23 juni. sen har jag ett uppehåll till augusti då höst kollektionen börjar. Jag kommer förmodligen ha nåt party till här hemma innan sesongens slut men om nån vill titta på kläderna så är ni jätte välkomna att komma hem till mig och kika eller boka in en visning.


Nä nu sk jag lägga mig i hopp om att känna mig utvilad imorgon.


hade

kram

lotta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards