Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

huvudvärk...

Av Lotta - 25 maj 2009 21:00

vaknade i morse och trodde huvudet skulle sprängas trotts att jag låg still på kudden så dunkade det i huvudet. Jag skulle upp 5 och iväg till jobbet men det gick inte alls fick lov att vara hemma idag....uffa får alltid lika dåligt samvete när jag e hemma från jobbet, men det gick bara inte. Vågade inte sätta mig i bilen och köra hela vägen heller då jag var så "lätt irriterad" när ajg tittade. blev värre när jag tittade nästan som ljuskänslig. Ja jag vet det låter som migrän. Har inte haft riktigt så här förut men haft mkt huvudvärk och liknande som detta den sista tiden. Många i min familj har besvär av migrän.

Iaf. så tog jag en ipren på morgonen och la mig en stund till. var lite bättre när ajg vaknade. Men inte helt bra. Var ute lite för att få lite frisk luft. Nu är det nästan helt bra mest lite molande värk, "pirrar" lite i huvudet och så är jag lite känslig i ögonen. Ska jobba imorgon med och har tänkt göra det.


Efter jobbet imorgon ska jag träffa mamma och gå lite på stan. Har lite grejer jag ska kika på så de passar bra. Bla. en ram ska jag leta efter.


Idag åkte bonusarna hem igen. De var kvar en till dag då dagmamman hade semester eller nåt sånt idag.

Hade två visningar igår och det gick jätte bra. De bästa hitintills så nu har jag även nåt mitt säljmål för den här månaden..."klapp på axeln".


Nu ska jag kika lite på city akuten innan det är dags för sängen.


hade

kram

 
 
Kalina

Kalina

27 maj 2009 18:58

Gumman, tack för igår. Vi måste reda upp vad det är för fell med ditt huvud, låter väldigt likt migrän. har du prövat någon migränmedicin? Jag kan ju tipsa om du vill.
kram

http://nasbykolla.bloggagratis.se

 
Eva i uppsala

Eva i uppsala

28 maj 2009 09:48

Hallåj!! Nu fattar jag, det är du som har börjat visa kläder. Funkar det bra då. Va kul, men är det bara småbarnskläder eller??!! Hoppas ni mår bra. Hälsa gubben din.

http://rallyeva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards