Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Kalas

Av Lotta - 28 augusti 2010 16:23

Har precis kommit hem efter lite kalas hos min pappa. Han fyller idag och hans fru har fyllt. Lika trevligt som alltid. Elsa tycker så mkt om att åka dit med.

Hon fick även träffa sina kusiner med vilket tyvärr inte blir så ofta.


Resten av kvällen kommer bli lugn ska fixa lite inför morgondagens klädvisning.

Ska ha lite visning här hemma då. Får vänta med att städa tills imorgon ingen ide att göra det tidigare. Dels elsa som lägger leksaker överallt och sen så fäller matilda mkt just nu så det får vänta tills imorgon.


Funderar lite på en sak som jag tror att ajg skrivit om tidigare. Tycker det är så lustigt med vissa personer. Att ibland duger man och ibland inte. Ibland pga. hur man ser ut, klär sig eller väljer för val i livet och ibland har man ingen aning om vad man gjort som gör att man inte "duger". Sånna människor behöver man ju egentligen inte bry sig om eller ha kvar i sin närhet. Men det blir svårt ibland för ibland finns de kvar utan att man kan välja det själv. Eller så börjar de umgås med nån annan som står mig nära. Då känns det både konstigt och ibland svårt att hantera. Som ni säkert redan listat ut så finns detta i min närhet. Vet inte riktigt hur ajg ska hantera det. Har både blivit ledsen och arg. Har ställt frågan till den som står mig nära men det verkar inte tycka att nåt är konstigt. Och den personen är en som känner mig utan och innan men just där verkar inget konstigt.

Hur gör man. SKa man helt enkelt inte bry sig??

Kanske är så att ajg bryr mig för mkt. Men svårt att låta bli då det gör mig ledsen. Ledsen för jag inte vet varför jag inte "duger" längre.


Hade

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards