Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Lotta - 6 augusti 2010 05:21

Ja nu sitter jag på jobbat. Sista natten av två. Har varit en lugn natt med lagom att göra.

Denna vecka har det varit full fart i lilla Rättvik. Det är Classic Car Week det är det alltid v 31. Så vi har haft natt gäster från Uppsala. Mickes kusin med döttrar och sen en granne till henne och hans barn tror jag det var. Så bra koll har jag =)

Det har iaf. varit trevligt inte ofta vi ses tyvärr blir det inte så mkt tid nu med då både jag och micke jobbat denna v. och våra gäster har varit nere på Rättvik mest.


Inatt har både jag och min sambo jobbat så lilla spöket har fått sovit hos farmor. Fick ett sms av henne igår kväll då hade Elsa bestämt att de skulle sova i tält så hon hade myst ner sig i sovsäcken. =) lill fisen mysigt för henne hoppas hon har kunnat sova så farmor också kunde få sova lite.


Snart får jag åka hem och sova ska bli så skönt. Längtar till sängen.


hade

Ovido - Quiz & Flashcards