Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Snopet...?

Av Lotta - 7 oktober 2010 22:55

Ja så känns det just nu lite snopet. Den här veckan eller ja måndag-torsdag hade jag och Micke lagt ledigt ihop. Vi hade planerat att vi skulle göra nåt tillsammans utan barn. Ut och äta eller åka på en kryssning eller så. Vårat vardagsliv tär på oss så vi behöver ta hand om varann och förhållandet lite. Men inte då. Istället hamnade bilen på verkstaden med en räkning jag inte kan tänka på för då ja du jesus min get då svimmar jag nog. Sen hade vi ingen barnvakt så det vart ingenting. Känns om jag ska vara riktigt ärlig för jävligt, åt helvete........

Nu har vi ingen möjlighet att lägga in mer ledigt framöver. Micke har inte fler semester dagar och jag kan inte lägga in fler fören nästa år då schemat är spikat o klart. Dessa dagar gick åt till allt annat skit här hemma så som städning inne och ute i garaget, Plockat ihop ute möbler och gräs klippning. Ska man skratta eller gråta???

 
 
Ingen bild

sun

8 oktober 2010 09:04

Att du inte frågat om barnvakt då!
Jobb resten av veckan. Synd!
Varit kul annrs.

Lotta

8 oktober 2010 16:41

Me tanke på hur lite Elsa träffar er så kändes det inte självklart att fråga er.

 
Ingen bild

Sun

9 oktober 2010 20:45

Sorry, är inte en person som tränger mig på om jag inte efterfrågas.

Lotta

9 oktober 2010 22:57

Tränger dig på? Ar det att tränga sig på om man vill träffa sin familj? Eller visa ett intresse till att vilja ses. Jag ser det iaf. Inte som det. Skulle garna vilja få förslag att ses.

 
Ingen bild

Kalina

7 november 2010 16:11

Roligt med ett blogginlägg som rymmer både jesus, get och helvete på samma gång. :oD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards