Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Lotta - 9 oktober 2010 23:02

Hur mkt kan en människa gråta? Jag menar nån gång tar det väl slut o hur fort kan kroppen producera nytt. Ibland vill man gråta men då är det som att tårarna är slut. Ibland kan man inte sluta gråta och ibland börjar man gråta bara nån ger en komplimang eller ställer rätt fråga. Ibland längtar jag tillbaka till jag var liten då kag kunde få grata utan att skämmas och bara för att man kände för de. När man var liten och hade stora systrarna nära som alltid gav tröst och visste precis hur jag kände. Inte behöva prata utan fick den där kramen precis när den behovdes som mest. Nu är det jag som tröstar vid uppskrubbade knän eller när tårar bara kommer ändå för att man är trött. Men vem tröstar mig? Behöver man inte någon som tröstar när man ar vuxen är det meningen att man ska kunna ta hand om Sina tårar själv då?

Ovido - Quiz & Flashcards