Alla inlägg den 29 april 2009

Av Lotta - 29 april 2009 19:37

idag har det varit en riktigt trött dag. Hella familjen. Elsa vaknade 07:30 skulle lyfta över henne till oss men känner då att hon är helt blöt, blöjan har läkt. Lilla gumman. Fick duscha av henne och så la vi oss och mös en lite stund. Vi skulle åka till Knytte idag men Elsa var så gnällig och ledsen hela morgonen så det var inte någon ide. Micke tog ut henne i vagnen och hon somnade om efter 5 min. Så det blev en lugn dag. Micke åkte till jobet jag och elsa var ute och lekte en stund. sen sov hon två timmar till i vagnen på em. Så ajg passade på att lägga mig en stund jag med. Vet inte om hon håller på att bli sjuk eller nåt. Hennes kompisar från kyrkis var det idag. Hoppas inte det är nåt sånt utan att hon bara har en trött dag.

Imorgon blir det en vända till mora jag ska till doktorn med min mage och sen blir det nog ett besök till V och lilla A om Elsa är pigg.


hade

kram

lotta

Ovido - Quiz & Flashcards