Alla inlägg den 28 april 2012

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på morgonen under fastan. Ville testa då jag har läst om att det brukar funka bra. Så jag ville pröva. Det gick super bra. Gick så lätt o spring o det kändes som att jag skulle kunna springa hur lång som hälst. Sen när jag kom hem Vart det styrka, va jag lite yr och kände att jag behövde äta men då va det ändå dags att äta första målet. Efter jag ätit va jag hur pigg som hälst igen o skulle lätt kunna tänka mig en till löprunda. Återhämtade mig så otroligt snabbt. Annars efter att man tränat så brukar jag bli trött men jag fick en otrolig energi. Blir en runda imorgon med.

Hade

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards