Alla inlägg den 16 april 2012

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort. Få se hur det känns resten av veckan när man jobbar och går upp betydligt tidigare.Det kändes lite konstigt imorse när man har vanan i sig att börja med frukost jag tog en kopp kaffe tillsammans med Elsa när hon åt frukost. Runt 11:00 började magen att kurra men det kändes ju lungt för då va det bara en timme till. Det är ju jobbigast första dagarna innan man kommer in i det. Drack precis en ägglatte och tog en LCHF smörgås till. Vart mätt och nöjd. Hade tänkt köra en löprunda idag inte roligt att då vakna och se att hela världen är vit. Tänkte vänta till senare så kanske snön smält bort från vägarna iaf.

Hade

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards