Alla inlägg den 27 september 2009

Av Lotta - 27 september 2009 22:11

Trött och seg. Elsa va vaken nästan hela natten vet inte alls varför. Hon var bara orolig. Hade svårt att komma till ro redan på kvällen, hon som annars brukar somna fort. Nu ikväll så somnade hon lätt så hoppas på att det blir en natt med lite mer sömn. Har idag haft visning. Haft mkt visningar nu. Har lite paus nu innan det är dags för nästa.

Imorgon ska jag jobba var det tänkt. Få se hur det blir vi var så gott om folk så jag har sökt om ledigt så om ingen blir sjuk så får jag va ledig. Tänkte jag skulle ringa och prata med natpersonalen innan jag lägger mig. Få se om nån har anmält sig sjuk än annars får dom ringa och väcka mig vid 5 imorgon bitti om det är så att jag måste in o jobba.


Nä nu ska ajg snart ta och lägga mig.

hade

Ovido - Quiz & Flashcards