Alla inlägg den 9 september 2009

Av Lotta - 9 september 2009 20:23

Ja de var några dagar sedan som jag loggade in här....de va ju ganska omgjort om man säger så. Men till det bättre sidan var ju väldigt tråkig förut.


Ja idag så har jag och lilla fraggeln varit på inskolning. En kaosliknade dag. En fröken var sjuk så det var en vikarie där som aldrig varit där + att alla barnen var där (7st). tyckte synd om lärarna de hann inte med alls och särskilt inte att ge elsa extra nu vid inskolningen så denna dag känns som att vi skulle kunnat hoppa över i inskolningen. Jag vart ju inte någon förälder häller utan vart en "lärare" jag med. Kan inte bara stå brevid och titta på när de har så fullt upp så det var bara att kavla upp ärmarna och börja ta hand om barn.


Idag på em så var jag på ett till läkarbesök för min mage. De vet inte än vad som är fel. De ska remitera mig vidare till kirurgen nu få se va dom säger. Så länge vill de att jag ska hålla en strikt diet med skonkost. Alltså bara kokt mat, lite fett och mjölkfritt......Detta för att se om det kan va så att om magen får vila lite att det kan kanske en ev. sk. Colit kan läka ut. De är väl det som de funderade på om de kan vara. Ja så nu är det bara att börja tänka om med maten. men det ska nog gå bra svårast blir nog att hålla sig borta från kaffe. Detta kan ta tid minst 6 mån innan magen kan vara helt återställd.


sitter nu i soffan och känner att jag börjar bli rejält förkyld. Har haft ont i halsen men nu har det brytit ut. Få se hur det fortsätter jag är ledig imorgon men sen har jag 8 pass framför mig så har inte tid att vara sjuk...


hade

Ovido - Quiz & Flashcards