Alla inlägg den 2 september 2009

Av Lotta - 2 september 2009 20:17

Ja nu har hösten kommit. Var några dagar sedan det vart nåt skrivet här har inte hunnit med. Hela september är uppbokad känns det som. Har mkt visningar och sen jobb.

I mån. var vi på första inskolningsdagen för elsa på förskolan. Vi åkte dit både jag och micke. Passade på jag va ledig eller jag skulle ut och jobba natt så jag va ju hemma på dagen. Det har iaf. gåt jätte bra. Micke har varit med henne där tis och ons. med. De ska dit imorgon med sen blir det på måndag nästa gång och då ska hon få äta där med. Va stor hon börjar bli vår lilla fraggel. Det känns nu när man börjat skola in. Det märks på Elsa med. Just nu känns det som att vi oftare är osams än att vi skrattar ihop. Hon börjar få så mkt humör och egen vilja och just nu super trotsig kan man bråka så gör hon det. Ibland undrar jag vart min lilla elsa har tagit vägen. Hon som alltid brukade vara glad. Som tur är så är ju även detta övergående. Hon är väl i en utvecklingsfas just nu.


Imorgon skulle jag ha jobbat men vi va så många syrror så jag tar ut flexledigt. Skönt, ska iväg på en visning på em. Har haft en idag med. Och idag kom mer kläder som släpps den 10/9 så kul att packa upp och titta på allt längtar tillsjag får visa dom med då de är så super snygga.


Nä nu blir det lite tv innan sängen.

hade


Ovido - Quiz & Flashcards