Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Lotta - 24 augusti 2009 20:47

Idag har jag varit ledig. Har jobbat hela helgen. Hade även min första visning med nya kollektionen. Det gick bra trots att man själv kände att det var nya kläder så det vart väl inte riktigt samma flyt. Har två visningar till i helgen. Kommer bli fullt upp i helgen. Micke ska till skåne så jag och Elsa blir själva. Först på fredag ska vi till BVC på 1 1/2 års kontroll. På lördagen har jag en visning här hemma på fm. Sen ska jag leverera två tårtor till grannen som har 50 års kalas vilket jag också ska till. Så jag och Elsa ska dit. Det som är så skönt är att jag bara kan gå hem och lägga henne när det är dags för det och sen gå över igen. Vi har en sån där babyvakt och den räcker över dit. Sen på söndagen är det dags för visning igen och sen ska jag fira min systerdotter som blir 4 år. *pust* helgen kommer gå fort=) men känns bara kul gillar att ha mycket för mig. =)


Idag vart det en vända till skogen igen för svampplockning blev inte så mkt idag. När vi var ute i måndags vart det många liter så vi hade endel att ta hand om på kvällen. Men det är gott att ha hemma sen under året. Särskillt när vi får lite kött med när Micke är ute och jagar.

Resten av dagen har det fixats med små pyssel sånt man haft över sig som måste göras. Imorgon måste jag åka och handla till tårtorna och sen måste jag fortsätta märka upp alla kläder tills Elsa börjar dagis. Har mkt kvar att märka.


Hade

kram

Ovido - Quiz & Flashcards