Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lotta - 17 augusti 2009 21:17

Ja igår kom jag hem igen. Har varit i Helsingborg över helgen på Kickoff för höstkollektionen. Har haft en toppen helg med underbara människor. Vi åkte i fredags. Jag startade kl 06. åkte till borlänge till kära K bytte till hennes bil. Åkte vidare till Karlstad och hämtade upp T. Vi var framme runt 16:00. K skulle på ett möte på kvällen så jag och T passade på att kolla runt lite. Vi gick en lång promenad längst havet och njöt av ett underbart väder. Gick vidare till en fiskrestauran och åt underbar mat. Sen var vi så trött så vi gick tillbaka till vandrarhemmet där tog vi ett glas vin och pratade lite innan vi somna. På lördagen var själva kickoffen toppen kul. På kvällen efteråt så gick vi till en annan fiskrestaurang tillsamans med vår chef. Efter en trerätters där så tog vi en promenad och tittade på alla båtar. De hade en stor båtmässa den här helgen. Såg en båt för 5 miljoner. Helt otroligt att en båt kan kosta så mkt. Det var den inte värd kan jag säga.

Sen åkte vi hem igen på söndagen.


Idag har jag packat upp hela höstkollektionen. En helt underbar kollektion som kommer bli rolig att få visa upp.


Nä nu blir det snart sängen hoppas mannen kommer hem från skogen snart. Han är ute och jagar råbock.


hade

kram

Ovido - Quiz & Flashcards