Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Lotta - 31 maj 2010 16:59

Helgen har varit full av aktiviteter. Vi hade grillfest på lördagen tyvärr var det många som inte kude komma pga. sjukdom och massa annat. Men det vart trevligt ändå. Min systr med familj kom upp från sthlm. hade ingen aning om det så det vart en glad överaskning. Sen på söndagen fyllde jag år så då hade vi lite fika här hemma. Min pappa och min systers man med barn kom förbi på lite fika.


Idag har jag och min mamma haft en heldag i falun. Hon kunde inte komma på min födelsedag så istället så handla hon lite nya kläder åt mig som present och vi lunchade. Mkt trevligt sen är det så otroligt härligt väder ute så vi satt ute i solen och tog en glass med.

Nu är jag hemma vart lite kläder till Elsa med som hon vart jätte glad för. Ska fixa lite Tacos nu till middag


Hade

Ovido - Quiz & Flashcards