Alla inlägg den 25 april 2010

Av Lotta - 25 april 2010 20:22

Skrev ett inlägg med rubriken det manliga könet. Förstod att det kunde bli reaktioner på det. Har fått lite kommentarer här på bloggen men även på andra ställen.Endel förstår och stöttar andra menar att jag gör mig själv till ett offer och att jag själv ansvarar för mina val. Visst så kan det ju vara men samtidigt kan man inte som vuxen människa få bolla sina tankar? Kan man inte få stöttning av andra när man ibland tycker livet känns piss utan att man gör sig själv till ett offer?? håller med om att ajg ansvarar för mina val men ibland måste man väl få bolla med andra som kanske gjort liknande val?  Eller tänker jag helt fel??

Jag vet att det inte bara är andra människor som det är fel på jag är medveten om att ajg själv ansvarar för mkt av det som hänt och händer. Ja då va det sagt. Nu pratar vi om nåt roligare.....


Har varit ledig i helgen. Har passat på o fått lite gjort ute. Städat på gården. Skönt och fixa med allt som måste göras klippa ner buskar och kratta ihop. Ni som känner mig vet att vi nydligen flyttat hit (januari). Det var ju då snö ute och de som bodde här innan hade inte städat alls på gården trots att det inte hade kommit snö när vi bestämt oss för att köpa huset. De hade en kanin och det har legat massa saker ifrån den kvar nät, hö, bajs m.m inte så speciellt trevligt. De hade även en liten trädgårdsdamm men den vill jag inte ha kvar. Rädd att barnen ska trilla i den. Så den har vi tagit bort. Luktade så vidrigt äckligt om vattnet som va i alldeles grönt och luktade avlopp. Håller på att ta bort lite växter som stod runt omkring med. Få se vad vi ska göra där istället om vi fyller upp och sår gräs eller om det få bli nån rabatt.


Nä nu ska jag titta lite på tv. Imorgon väntas det jobb igen.


Hade

Ovido - Quiz & Flashcards