Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Lotta - 16 februari 2012 20:11

Denna vecka och som tyvärr inte är slut än heller är en lång v. Jobbar 6 dagar uffa. Drygt har hela helgen framför mig. Men men bara att jobba på och inte fundera för mkt. Har varit rolig dagar på jobbet den här v iaf. Dagarna har gått fort. Har haft en ny ssk med mig som jag skolat in jätte trevlig tjej och kul att ha lite sällskap.=)

Idag på em. har jag suttit på möte har tagit på mig att vara systemadministratör på vårt nya datasystem på jobbet. Mkt att lära sig och sätta sig in i. Hoppas på att vi får en bra utbildning snart iaf.

Imorgon då det är den enda lediga dagen den här v. blir det en vända till borlänge. Älsklingen skulle dit så jag och lilla gumman hakar på. M ska träffa några vänner och jag o lilla gumman passar på att dra en runda på kupolen. Ska se om jag hittar en ny jacka skulle verkligen behöva det.


Imorgon har jag ätit låg kolhydratsmat i 3v. Märker stor skillnad. Känner mig mkt piggare och en helt annan balans i kroppen. Så skönt att vara igång igen.


Hade

Ovido - Quiz & Flashcards