Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Lotta - 5 juli 2010 23:40

Sitter på jobbet. Ganska lugnt än så länge. Få se hur det fortsätter.

Idag innan jobbet blev det både städning och gräsklippning. Vi åkte även en vända med barnen till en levande fäbod så de fick titta på alla djuren. Ska åka dit nån mer dag när det är svalare ute så djuren är lite mer aktiva.


Har en del bloggar som jag följer. Både vänner och bekanta och vissa som jag inte alls känner. Har en som jag följer och henne känner jag inte alls. Älskar dock att läsa hennes blogg. Hon skriver så roligt, har roliga tankar och mycket som man känner igen sig med. Skickar med länken till henne. Gå in där och läs gärna tidigare inlägg med om ni har tråkigt nån dag eller bara vill få skratta lite.

http://vuxnamanniskorharintehamstrar.blogspot.com/2010_07_01_archive.html


Nä nu ska jag jobba lite

hade

Ovido - Quiz & Flashcards