Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Av Lotta - 14 februari 2010 19:02

Dagen började med att jag gick upp 5. Skulle iväg och jobba. Skrev ett brev till mina älsklingar och satte på köpsborde och la lite presenter på deras platser. Lite små saker Elsa vart jätte glad. När jag kom hem hade mick hällt upp ett varmt bad åt mig och köpt en jätte fin blomma som stod på köksbordet ska ta kort på den tänkte jag. Micke skulle åka och fixa med lite och hade tänkt ta elsa med sig så jag fick ligga själv i badet. Men det tänkte inte Elsa hon ville inte följa med utan vara hemma med mig nu när jag kom hem så det vart inte så mkt till avslappnande bad men det var mysigt ändå=)


Sen lagade micke super god mat. Lax med räkor och kräftstjärtar i ugn. Super gott. Nu blir det en kaffe framför tv. Elsa har precis lagt sig och jag kommer nog somna snart framför tv. Är så trött efter en tuff dag på jobbet.


hade

 
 
Theresia

Theresia

18 februari 2010 11:07

Låter som en mysig Alla hjärtans dag :)) Kram

http://hemmailovasskogen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards