Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Gott Nytt År

Av Lotta - 31 december 2009 12:18

Hoppas alla får en bra nyårafton och ett bra 2010. Jag hoppas på att 2010 kan bli mitt och mickes år. För 2009 har inte varit det.


Här blir det inte mkt till nyårsfirande tyvärr. Hade gärna åkt hem till nån för att slippa röran bland alla kartonger här hemma. Inge roligt att fixa en massa heller när det är som det är här.


Har försökt packa så mkt jag bara kan. JObbar kväll imorgon och dag på lördag. Hoppas på att få vara ledig på lördag men idag var det full avd på jobbet så det ser inte så ljust ut. Skulle vara bra så jag kan fortsätta här hemma. Har fått erbjudande om hjälp men det är så svårt med. Har packat så mkt så det som är kvar är så svårt att deligera ut.

Är ledig hela nästa v. har tagit en semester v då så jag ska kunna fixa med flytten och städa här hemma. Hoppas på att kunna hinna så mkt som möjligt då för sen är det fullt upp med jobb igen.


Idag var det inte alls lika kallt ute "bara" 14 minus. Så jag och elsa har varit ute och åkt pulka. Eller hon åker pulka och ajg drar. Känns inne med att det inte är lika kallt behöver inte elda som en galning.


Stora hjärtat jobbar idag. Han skulle handla med nåt gott som vi kunde äta ikväll få se va de blir. Få se om vi orkar vara uppe till 12 slaget iår. Förra året va vi så trötta så vi la oss 22:30 vaknade av fyrverkerier. Sa gott nytt år till varann och somnade sedan om..=) Roliga småbarnsföräldrar..


Nä nu har elsa somnat så ska passa på att få lite gjort undertiden.


hade

 
 
Ingen bild

V

7 januari 2010 19:34

Hej =) Tack så mkt för fina presenten!! A tyckte det var så roligt att öppna =) Synd att Micke jobbade i helgen då, jag som är ledig. Hade varit trevligt med en lunch eller så =) Ha det bra, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PF

Av Lotta - 28 april 2012 19:21

Japp nu har jag snart hållt på med periodisk fasta (PF) i 14 dagar. Har gått bra första dagarna va jag ofta illamående på kvällen efter jag ätit middag men det har gått över. Vet inte vad det berodde på. Idag testade jag att ta en löprunda direkt på ...

Av Lotta - 22 april 2012 18:51

Jaha då va helgen slut för denna gång igen då. Elsa har varit sjuk med hög feber och krupp så helgen har varit väldigt lugn. Idag e hon feberfri men har inte riktigt den ork som hon själv önskar så mkt gnäll har det varit. Imorgon blir det dags för j...

Av Lotta - 16 april 2012 12:20

Japp nu har jag kört igång med periodiskfasta. Åt igår kväll middag runt 18:00 sen tog jag två bitar brieost kl 19:30 sen fastade jag fram till kl 12:00 idag. Har gått bra idag då jag e ledig och fick sovmorgon så största delen av fastan sov jag bort...

Av Lotta - 15 april 2012 13:58

Nu har ajg bestämt mig och nu känner jag att jag läst och fått tillräckligt med kunskap. Nu ska jag köra igång med periodisk fasta. Det är ju egentligen självklart om man tänker efter hur våra kroppar fungerar. jag kommer inte här att "predika" och f...

Av Lotta - 27 februari 2012 19:54

..grymt trött idag. Men det är väl som vanligt på måndagar. Snart kommer man in i rytmen igen. Somnar mellan 21-22 och upp 5. Idag känner jag att jag har ätit lite för dåligt. Har fått till maten så bra i helgen när jag va ledig och nu när jag jobbat...

Ovido - Quiz & Flashcards